Ver over de helft - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu Ver over de helft - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu

Ver over de helft

Door: hako

Blijf op de hoogte en volg Hans

17 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo, ik zit hier al weer een maand of 7. Inmiddels zijn Henk en Peter af(uit)gezwaaid en ben ik al een paar weken aan de gang als community police advisor. Ik zit veel in Mitrovica. Dat betekent voor mij een hele nieuwe missie. Het werk is heel leuk, maar ook best ingewikkeld. Ik loop de ene na de andere meeting af. We hebben er overigens ook weer wat nederlandse collega's bijgekregen. Een van de nl. collega's komt bij community policing. Morgen gaat hij beginnen, samen met een Zweedse collega.
Het is in de Ierse Pub ook wel te merken dat een hoop collega's einde missie hadden. Zo zie je weer een hoop nieuw bloed.
De afgelopen weken is de temperatuur aardig omhoog gegaan en krijgt iedereen het gevoel dat het lente wordt. We wachten het wel af, want in het weekend is weer sneeuw voorspeld. Het zou ook wel een beetje te gek zijn als de winter alweer voorbij is.

• 17 Februari 2011 - 11:54

Els:

Hoi Hans,

Ja het gaat zeker hard, je bent terug voordat je het weet.
    En leuk dat je nieuwe aanstelling een beetje voldoening geeft.
    Moet je nu na al die maanden eens echt werken!!
    Je kunt niet alleen maar in het zonnetje zitten....Grapje!
    Succes met adviseren en tot snel weer!
    Lieve groetjes

• 17 Februari 2011 - 15:11

Thea:

Hey Hans,

Weer een kort maar krachtig verhaal. Leuk om te lezen dat de nieuwe missie je goed bevalt.
    Zit je daar in ieder geval niet voor niets. Wat ga je nou het meeste missen als je weer terug bent; het werk of de Iersre Pub? Ik wens je nog veel werkplezier toe en een gezellige tijd daar in Kosovo.
    Groetjes

• 17 Februari 2011 - 15:44

Angela:

Time flies when you're having fun!!! Hier ook hoor. Blij dat jij het in ieder geval in je nieuwe job naar je zin hebt, daar gaat het per slot van rekening om. Ook hier begint de lente zich kenbaar te maken, hopen dat het lekker doorzet. Nog een paar weken dan ben je ook weer even thuis, kunnen we met zjn allen weer gezellig bij kletsen.
    Veel plezier nog en tot gauw!!

• 17 Februari 2011 - 16:12

Peter:

We zullen de reacties ook maar kort houden anders zijn de reacties langer dan je berichten, hahaha. We hebben alles ook via de mail gedeeld dus wat nog te zeggen. Ben blij voor jullie dat de temperatuur wat omhoog gaat en er nieuw bloed in de missie is aangekomen. Veel plezier met George en de rest. See you.

• 17 Februari 2011 - 19:04

Marjolein:

Leuk om weer wat te horen uit Kosovo!