vakantie in eigen land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu vakantie in eigen land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans - WaarBenJij.nu

vakantie in eigen land

Door: hako

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is al weer 2 weken geleden, maar in december was ik 3 weken in Nederland. Na vijf maanden in Kosovo gezeten te hebben zag het er schoon en plat uit. Mooie wegen, zonder gaten of ontbrekende putdeksels. En er lag ook sneeuw. Hadden we ook niet in Kosovo. Ik moet zeggen dat het wel leuk is als je na 5 maanden weer terug komt. De meeste vrienden, kennissen, collega's en familie heb ik gezien. Heel leuk. Gelukkig hadden we in nederland op het werk ook nog een medalparade. Het kan niet op; 2 medailles in 1 jaar en de vorige 32 jaar geen. Ik had namelijk nog recht op een medaille ivm mijn 25 jarig ambtsjubileum.
Toen ik weer thuis in Kosovo was, volgde een zware week. Ik had namelijk nog een paar dagen vrij. Het werd elke nacht erg laat, ook al waren de voornemens anders. Maar Henk en ik hadden een hoop bij te kletsen, dus het was erg gezellig. Tijdens mijn vakantie was ik al gemaild door collega Peter met de vraag of ik community police advisor wilde worden. Zijn plek komt namelijk per 1 febr. vrij, zodat ik kan inschuiven. Lijkt mij een hele leuke baan en ik ben dus ook heel erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Een prettige bijkomstigheid is dat ik dan lopend naar het werk kan. Terug is het wel steil omhoog, maar ik kan wel wat kilo's missen. Ik zal later nog wel wat foto's plaatsen en beloof dat mijn volgende stukje wat eerder wordt gepubliceerd (durfde bijna niet meer te schrijven).

  • 20 Januari 2011 - 15:37

    Peter:

    Ja Hans het werd zeker tijd voor een stukkie op je site.
    Heb je inmiddels al 2 dagen kennis mogen laten maken met CP op PHQ.
    Ben erg blij dat je wilde en mocht komen zodat er tenminste een beetje sprake van zijn van een soort hand over.

  • 20 Januari 2011 - 15:53

    Gea:

    Hoi Hans,

    Was leuk je weer even terug te hebben in Nederland, gezellig even bij kletsen en gelijk een gezellig
    feestje...
    Die 3 weken zijn omgevlogen en nu op naar de volgende klus zo te lezen in Kosovo.
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt en ook zo veel uitdaging vindt in je werk.
    Tot gauw weer ziens( maart)

    Groetjes Gea

  • 23 Januari 2011 - 14:31

    Ellen Boszhard:

    Hoi Hans leuk weer van je te horen en alle feestdagen en jouw 3 vrije weken alweer voorbij he! Dus terug naar het "normale" leven en weer aan de slag...en inderdaad... gelijk had je het de eerste dagen daar dus nog erg druk met andere zaken lees ik.
    Leuk van dat community police advisor, dat wilde je toch al eerder worden en dat ging toen niet door? Gaat dat nu door of moet je nog solliciteren?
    sterkte weer daar en ik hoor wel weer van je,
    groeten, ook namens Jack,
    Ellen

  • 23 Januari 2011 - 16:52

    Martin Grimberg:

    Ha die Hans,

    Mooi avontuur daar in Kosovo (en hard werken natuurlijk ;-)) Proficiat met je nieuwe job daar als community police advisor. Ben stiekum wel een beetje jaloers op je.
    Heb je daar nog een beetje gefietst, of hangt te tweewieler aan de wilgen?
    Ben voor mijn werk in december nog midweek in Rome geweest. Ging dit keer een stuk snller moet ik zeggen. Lekker weer daar toen, een graad of 18!
    Hans, ben je mobiel nog bereikbaar? Heb een paar pogingen gedaan maar krijg geen contact. Ik hoor het wel, je hebt m'n nummer nog als het goed is.
    Groeten,
    Martin Grimberg


  • 25 Januari 2011 - 18:03

    Coos Boekling:

    Ha die Hans leuk om te zien waar je zo druk bent.
    Veel succes daar
    Coos en Angelique Boekling

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

op reis naar Kosovo

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2011

visite Sonja en Cosmea

17 Februari 2011

Ver over de helft

20 Januari 2011

vakantie in eigen land

31 Oktober 2010

15 weken

26 September 2010

week 10 ??
Hans

Actief sinds 12 Juli 2010
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 19570

Voorgaande reizen:

18 Juli 2010 - 18 Juli 2011

op reis naar Kosovo

Landen bezocht: